مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 12:352021-05-24بين الملل

نماینده پارلمان بورکینافاسو: جنایات اسراییلی ها در مجامع بین المللی محکوم شود


سانو بوباکار نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو تصریح کرد: باید راهکارهایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسراییلی ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین المللی محکوم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سانو بوباکار نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو در چهارمین نشست فوق العاده کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی اظهار داشت: امروزه در نوار غزه شرایط ناپایداری وجود دارد لذا باید با فوریت وارد عمل شده و به مردم فلسطین کمک کنیم.

وی ادامه داد: باید از دیپلماسی پارلمانی و گفت وگوهای منطقه ای برای دستیابی به راه حل و حمایت از مردم فلسطین در مقابل حملات رژیم صهیونیستی استفاده کنیم، امیدوارم کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس سازمان همکاری های اسلامی بتواند با اقداماتش از جان و مال مردم فلسطین حمایت کند.

نماینده هیأت پارلمان بورکینافاسو تصریح کرد: باید راهکارهایی را به دست بیاوریم تا جنایات اسراییلی ها نسبت به مردم فلسطین در مجامع بین المللی محکوم شود.

وی افزود: مردم بورکینافاسو همواره به دنبال صلح و آرامش هستند و هرگونه بی عدالتی را محکوم می کنند بنابراین از سازمان ملل متحد می خواهیم برای پایان دادن به بحران فلسطین به دنبال راهکار پایداری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده پارلمان بورکینافاسو: جنایات اسراییلی ها در مجامع بین المللی محکوم شود

نماینده پارلمان بورکینافاسو: جنایات اسراییلی ها در مجامع بین المللی محکوم شود