مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:352021-05-24سياسي

انتخابات یکی از خرمشهر های پیش رو است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امتحان های بسیار سختی بعد از 8 سال دفاع مقدس در مقابل نظام قرار گرفت که انتخابات پیش رو نیز یکی از این امتحانات می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سردار علی محمد اکبری ظهر امروز در مراسم در آیین گرامیداشت سوم خرداد با بیان اینکه فتح خرمشهر فتح ارزش های اسلامی است نه فتح سرزمین، گفت: امام در خصوص فتح خرمشهر فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد، که این سخن به خاطر پیچیدگی هایی که در فتح این شهر بود زده شد چون دشمنان قسم خورده آمده بودند در خرمشهر بمانند و برای همیشه این شهر را از ایران جدا کنند.

 فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در جنگ خرمشهر بیش از 40 هزار بعثی حضور داشت که بیش از 17 هزار کشته و 19 هزار اسیر از این رژیم گرفته شد که البته این ارقام در کتاب های کمتر از واقعیت نوشته شده است.

وی افزود: خداوند کمک رزمندگان ناامید آمد و آنچنان کمکی کرد که علاوه بر این تعداد زخمی و کشته، تعدادی هم خود را به آب انداختند، لذا زمانی که مقام معظم رهبری می فرمایند خرمشهرها در پیش است به خاطر سختی های موجود در این فتح این سخن ایراده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات یکی از خرمشهر های پیش رو است

انتخابات یکی از خرمشهر های پیش رو است