مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 13:452021-05-24سياسي

نشان فتح به فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء اعطا شد


در مراسم بزرگداشت سالگرد فتح خرمشهر در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه نشان فتح 2 و 3 از سوی رهبر معظم انقلاب به سردار محمد تقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) اهدا شد.

- ، فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) عصر دوشنبه در این مراسم با بیان این که بیش از 20 هزار تن از دشمنان در سه عملیات فتح المبین، شکست حصر آبادان و آزادسازی بستان به اسارت گرفته شد گفت: تا آن زمان 20 هزار کیلومتر مربع در دست دشمن بود که حدود 3 هزار متر مربع در این سه عملیات آزاد شد.

سردار سرتیپ تقی اوصانلو افزود: در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر شد 5 هزار کیلومتر مربع از سرزمین های ایران اسلامی آزاد سازی شد.

وی تاکید کرد: دست یاریگر الهی را در فتح خرمشهر دیدیم چرا که با هیچ محاسبه نظامی فایق آمدن بر دشمنان امکان پذیر نبود مگر با استمدادهای غیبی این ظفر میسر شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این مراسم روحیه مقاومت و ایستادگی را موجب پیروزی در خرمشهر و امروز در قدس شریف دانست و افزود: دفاع مقدس قله بی نظیر و گنج پایان ناپذیری است که باید مورد استخراج قرار گرفته و فرهنگ آن به نسل های آینده نیز انتقال یابد.

سردار حبیب شهسواری همچنین همزمان باسراسر کشور رزمایش بیت المقدس بسیج با هدف حفظ و انسجام نیروهای رزمی و ارتقای آمادگی این نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان فتح به فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء اعطا شد

نشان فتح به فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهداء اعطا شد