مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 14:402021-05-24سياسي

خلایی بزرگ در حوزه ادبیات دفاع مقدس


رضا اسماعیلی در مراسم رونمایی از کتاب «بر بال ققنوس» گفت: یکی از حسرت های این روزگار این است که شاعران نسل اول انقلاب را نمی شناسند و این امر نشان دهنده این است که در این حوزه خلاء بزرگی وجود دارد که باید آن را پر کرد.

- رضا اسماعیلی در مراسم رونمایی از کتاب بر بال ققنوس گفت: یکی از حسرت های این روزگار این است که شاعران نسل اول انقلاب را نمی شناسند و این امر نشان دهنده این است که در این حوزه خلاء بزرگی وجود دارد که باید آن را پر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، آیین رونمایی از کتاب بر بال ققنوس ظهر امروز (دوشنبه، سوم خردادماه 1400) به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، با حضور سردار علی اصغر محسن شیخی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، سرپرست سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کشور، رحیم زریان، نویسنده اثر و رضا اسماعیلی، شاعر و منتقد ادبی توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار و به صورت زنده پخش شد.

رحیم زریان در ابتدای این نشست با بیان این که بیشتر شعرهایش در حوزه دفاع مقدس بوده و هست و شعر را از دوران کودکی با زبان گیلکی و فارسی شروع کرده است، گفت: بنده در جریان انقلاب و در راهپیمایی ها با مردم سلحشور حضور داشتم و از سویی عاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلایی بزرگ در حوزه ادبیات دفاع مقدس

خلایی بزرگ در حوزه ادبیات دفاع مقدس