مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 14:502021-05-24سياسي

دایره المعارف دفاع مقدس در مرحله تکمیل و رونمایی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: دایره المعارف دفاع مقدس ویژه استان اردبیل با گذشت پنج سال در مرحله تکمیل و رونمایی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی واحد عصر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در اردبیل اظهار کرد: یکی از برنامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید کتاب و نشر آن و کمک به تقویت نهضت خاطره نویسی است که از سال های گذشته این فعالیت در استان اردبیل شروع شده و همچنان با قوت و قدرت این فعالیت ها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: سالانه 50 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با همراهی نویسندگان تولید و روانه بازار می شود که در سال گذشته نیز 50 عنوان کتاب و 24 عنوان کتاب صوتی تهیه و تحویل علاقمندان شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل از همراهی خوب نویسندگان استان برای تولید این آثار خبر داد و گفت: در حال حاضر برای 57 سردار و امیر شهید استان اردبیل مجموعه فاخر با نام خلاصه خوبی ها شامل خاطرات و زندگی این سرداران و امیران در حال تولید است که انتظار می رود سال آینده از این مجموعه به شکل کامل رونمایی شود.

واحد از تدوین دایره المعارف دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد و افزود: بعد از گذشت پنج سال این دایره المعارف که با 300 مدخل در حال تهیه است به زودی شاهد رونمایی از آن خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایره المعارف دفاع مقدس در مرحله تکمیل و رونمایی است

دایره المعارف دفاع مقدس در مرحله تکمیل و رونمایی است