مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 14:552021-05-24اقتصادي

تعیین اعتبار جدید دلیل اصلی توقف طرح گردشگری دره گردو اراک


معاون شهرداری اراک با بیان اینکه تعیین اعتبار جدید دلیل اصلی توقف طرح گردشگری دره گردو در اراک است، گفت: قرار داد جدید برای این پروژه نیاز به مصوبه شورای شهر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا خسروی عصر دوشنبه در جریان بازدید مدیران رسانه های استان مرکزی از پروژه میدان مقاومت اراک با عنوان روایت جهاد با بیان اینکه پروژه میدان مقاومت با پیشرفت 28 درصد در حال ادامه است، اظهار کرد: خوشبختانه در پروژه میدان مقاومت تمام معارضین برطرف شده است و پیش بینی می شود این پروژه در زمان مقرر یهنی پایان مرداد ماه به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: پروژه میدان امام حسین (ع) قرار است تا چند روز دیگر وقتی که دستگاه های حفار از پروژه میدان مقاومت انتقال پیدا می کنند، حفاری آن صورت گیرد و علاوه بر آن درصدد هستیم پروژه میدان امام (ره) شروع شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری اراک تصریح کرد: برنامه ای که بر اساس طرح جامع ترافیک شهر تدوین شده است این است که تردد خودرو و ازدحام خودرو در مرکز شهر کاهش پیدا کند به همین خاطر شهرداری اراک باید یک سری رینگ ها در حاشیه شهر ایجاد کند.

اراک داری سه رینگ اصلی شهری است خسروی در ادامه گفت: اراک داری سه رینگ اصلی شهری است که رینگ خارجی شهر همان بلوار امام علی (ع)، کمربندهای جنوبی و شمالی هستند، رینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اعتبار جدید دلیل اصلی توقف طرح گردشگری دره گردو اراک

تعیین اعتبار جدید دلیل اصلی توقف طرح گردشگری دره گردو اراک