مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 15:052021-05-24ورزشي

فوتسالیست های قم به مرحله نهایی صعود کردند


فوتسالیست های تیم دلسوختگان اهل بیت قم با درخشش در دور برگشت مرحله مقدماتی فوتسال باشگاه های کشور مجوز صعود به مرحله نهایی را با اقتدار کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم به سرمربیگری سیدوحید غیاثی بعد از میزبانی دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی فصل 1400 بازی های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور، برای رویارویی با حریفان خود در دور برگشت این مرحله راهی سقّز شد.

نماینده فوتسال قم در گروه چهارم مرحله مقدماتی با تیم های لاهیگ لاهیجان، آروین قالا ماکو، جنرال ویند سقّز، شهید کیان پارس آباد مغان و میثاق اردبیل هم گروه بود و سرانجام با کسب 20 امتیاز به عنوان تیم نخست و صدرنشین این گروه مقتدرانه مجوز صعود به مرحله نهایی بازی ها را کسب کرد.

نماینده فوتسال قم در مجموع 10 بازی مقدماتی برابر 5 رقیب حاضر در این گروه برگزار کرد و 6 پیروزی، 2 تساوی، 2 باخت، 38 گل زده، 24 گل خورده، تفاضل گل مثبت 14 و 20 امتیاز در کارنامه خود به ثبت رساند تا در سومین دوره حضور متوالی خود در این سطح از بازی ها، راهی مرحله نهایی شود.

فوتسالیست های تیم دلسوختگان اهل بیت قم در آخرین بازی خود از دور برگشت مرحله مقدماتی با حساب چهار بر صفر بر میثاق اردبیل غلبه کردند تا صدرنشینی خود را تضمین کنند، ضمن اینکه تیم لاهیگ لاهیجان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتسالیست های قم به مرحله نهایی صعود کردند

فوتسالیست های قم به مرحله نهایی صعود کردند