مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 15:452021-05-24سياسي

برخورد قانونی با کارشکنان و مانع تراشان در اجرای پروژه مترو قم


با کسانی که باعث تأخیر اجرای پروژه شده و مانع تراشی کرده اند به صورت جدی برخورد قانونی می شود و در صورت عدم تعهد پیمانکار برخوردهایی صورت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمود طالبی در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری قم، وضعیت پروژه را موردبررسی قرارداد و اظهار کرد: خوشبختانه پروژه در حال انجام است و حفاری در لایه های زیرین زمین در جریان بوده و تجهیزات لازم خریداری شده است.

مدیرکل بازرسی استان قم دلیل حضور تیم بازرسی در پروژه را تأخیر در اجرای پروژه دانست و افزود: به علت تأخیر چند ساله پروژه، سازمان بازرسی به صورت جدی واردشده و هیئت بازرسی در حوزه مالی و سه مهندس به صورت میدانی در حال بررسی پروژه هستند.

طالبی با ابراز امیدواری برای افتتاح فاز نخست پروژه در نیمه نخست سال جاری تصریح کرد: با کسانی که باعث تأخیر اجرای پروژه شده و مانع تراشی کرده اند به صورت جدی برخورد قانونی می شود و در صورت عدم تعهد پیمانکار برخوردهایی صورت می گیرد.

وی آغاز به کار تیم بازرسی را در پروژه قطار شهری از سال گذشته دانست و خاطرنشان کرد: از یک ماه گذشته بازرسان در محل پروژه مستقرشده و امروز ضمن بازدید از پروژه گزارش بازرسان و موانع بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با کارشکنان و مانع تراشان در اجرای پروژه مترو قم

برخورد قانونی با کارشکنان و مانع تراشان در اجرای پروژه مترو قم