مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 16:452021-05-24سياسي

چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (دوشنبه) در توییتی با اشاره به گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و چین نوشت: - سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن در توییتی با بیان این که مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و چین به روند توسعه روابط دو کشور سرعت خواهد بخشید، عنوان کرد: چین در راستای مشارکت جامع راهبردی در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن امروز (دوشنبه) در توییتی با اشاره به گفت وگوی تلفنی روسای جمهوری ایران و چین نوشت: مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و چین به روند توسعه روابط دو کشور در تمام زمینه ها سرعت خواهد بخشید.

وی افزود: چین در راستای مشارکت جامع راهبردی در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت و کمک های شایانی به کشورمان کرد که در دوران پساتحریم از نظر ها دور نخواهد ماند.

حسن روحانی و شی جین پینگ روسای جمهوری ایران و چین امروز تلفنی گفتگو کردند.

روحانی در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد تهران پکن در طول 50 سال گذشته و استقبال از امضای برنامه همکاری جامع ایران و چین برای آینده، روابط دو کشور را راهبردی خواند و ابراز امیداری کرد این روابط و همکاری های دو جانبه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت

چین در دوران سخت تحریم، ایران را تنها نگذاشت