مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:002021-05-24سياسي

ویژه برنامه «شب شعر خرمشهر» در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد


ویژه برنامه شب شعر خرمشهر به همت معاونت فرهنگی و مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بنیاد شهید این استان برگزار شد.

- ویژه برنامه شب شعر خرمشهر در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه شب شعر خرمشهر به همت معاونت فرهنگی و مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد با همکاری بنیاد شهید این استان برگزار شد.

شب شعر خرمشهر با موضوع آزادسازی خرمشهر و با حضور مسئولان، شاعران و دانشجویان به صورت مجازی برگزار شد.

ایمان اکبری، معاون فرهنگی جهاد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر این حماسه بزرگ را حاصل تلاش رشادت ها و دلاوری بزرگ مردان ایران زمین خواند.

وی افزود: حماسه آفرینی ها از شیرین ترین و مهم ترین بخش افتخارات یک ملت محسوب می شود به خصوص حماسه آفرینی هایی که قدرت ایمان حرف اول را میزند و در مقابل ابرقدرت های دنیا خلق شده باشد.

معاون فرهنگی جهاد کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این شب شعر را گرامیداشت یاد شهیدان جانبازان ایثارگران و مردم مقاوم خرمشهر دانست و تصریح کرد: تاثیر شعر در رشد و تعالی ادبیات ما بسیار مهم و مشهود است و یکی از طرق تبلیغات فرهنگی استفاده از ابزار فرهنگی است که در این میان شعر و ادبیات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه «شب شعر خرمشهر» در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ویژه برنامه «شب شعر خرمشهر» در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد