مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:152021-05-24اقتصادي

خروج مرغ از خراسان رضوی نیاز به نظارت بیشتری دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تمام جزییات از نحوه تأمین مرغ تا صدور مجوز خروج آن باید بررسی و ساماندهی شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مرتضی اشرفی در نشست کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی اظهار کرد: خروج مرغ زنده، مرغ منجمد و تغییر داده اند.

وی یادآور شد: همواره لازم است آرامش بازار حفظ شود تا آثار سوء ایجاد تنش و ناآرامی در بازار بر مردم تأثیر نگذارد و دستگاه های اجرایی دخیل ازجمله جهاد کشاورزی و صمت موظفند نسبت به پیش بینی و ارائه راهکارهای لازم برای تأمین نیاز بازار پیگیری های لازم را از سطح ملی و به صورت مستمر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی همچنین با اشاره به افزایش قیمت شکر در سطح بازار خاطرنشان کرد: تخصیص سهم بیشتری از شکر طرح تنظیم بازار به این استان، قیمت آن را متعادل خواهد کرد.

  وی بیان کرد: برای تأمین شکر موردنیاز بخش های صنعتی و خانوار، باید از طریق پیگیری سازمان صمت و اداره کل غله تلاش شود تا این نیاز از طریق شکر تولیدی کارخانه ها تأمین شود.

اشرفی ابراز کرد: برای تأمین شکر سهمیه خانوار نیز مقرر است با پیگیری و مکاتبه سازمان های مربوطه به تهران و قول مساعد رییس ستاد تنظیم بازار کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج مرغ از خراسان رضوی نیاز به نظارت بیشتری دارد

خروج مرغ از خراسان رضوی نیاز به نظارت بیشتری دارد