مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:202021-05-24ورزشي

میلان در آستانه جذب جانشین دوناروما


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نظر می رسد جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی قصد دارد میلان را ترک کند و این باشگاه نیز در آستانه جذب مایک مایگنان، - اخبار حاکی از آن است جدایی جیجی دوناروما قطعی شده و میلان فاصله ای تا جذب مایک مایگنان به عنوان جانشین او ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به نظر می رسد جیجی دوناروما، دروازه بان جوان و ایتالیایی قصد دارد میلان را ترک کند و این باشگاه نیز در آستانه جذب مایک مایگنان، دروازه بان 25 ساله و فرانسوی لیل به عنوان جانشین کاپیتان جوان خود قرار گرفته است.

در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد دوناروما، مایگنان عنوان هدف اول روسونری در فصل نقل و انتقالات را به خود اختصاص خواهد داد و نشریه کالچومرکاتو مدعی شد انتقال این دروازه بان فرانسوی به سن سیرو تقریبا قطعی شده است.

مایگنان با مبلغ 15 میلیون یورو به اضافه پاداش به میلان می پیوندد و سالانه سه میلیون یورو نیز از روسونری دستمزد دریافت خواهد کرد.

مدت هاست تلاش مدیران باشگاه میلان برای تمدید قرارداد دوناروما بی نتیجه مانده و آنها به این نتیجه رسیده اند که این دروازه بان جوان قصد ماندن ندارد.

میلان با دادن اولتیماتوم به دوناروما، از او خواسته بود تا قبل از به پایان رسیدن فصل قرارداد خود را تمدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میلان در آستانه جذب جانشین دوناروما

میلان در آستانه جذب جانشین دوناروما