مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:402021-05-24سياسي

اجرای رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سالروز فتح خرمشهر در میاندورود


فرمانده بسیج ناحیه میاندورود گفت: همزمان با سالروز فتح خرمشهر رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان میاندورود با به کارگیری 100 دسته رزمی در 108 پایگاه مقاومت اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میاندورود،جعفر اصغری فرمانده بسیج ناحیه میاندورود عصر امروز در نشست خبری از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و اظهار کرد: در سوم خرداد که یادآور حماسه بزرگ ایران اسلامی و پیروزی عملیات غرورآفرین بیت المقدس است، این رزمایش برگزار می شود.

وی گفت: همانطور که می دانیم اجرای عملیات بزرگ بیت المقدس ظرف مدت سه روز منجر به بازپس گیری خرمشهر شد، در واقع امام راحل توجه زیادی به بیت المقدس داشتند، این روزها هم غزه نشان داد که می توان بر اسراییل تا دندان مقاوم پیروز شد.

فرمانده سپاه میاندورود با اشاره به آمادگی دسته های رزمی گردان های الی بیت المقدس و کوثر برای اجرای رزمایش، افزود: آغاز رزمایش در سوم خرداد جاری از ساعت 17 تا 24 شب بوده و ادامه خواهد داشت، در حاشیه اجرای رزمایش شاهد برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی در روز مقاومت، ایثار و پیروزی هستیم.

فرمانده بسیج ناحیه میاندورود گفت: همچنین مراسم گرامیداشتی برای تبیین و روشنگری در خصوص نقشه های شیاطین برگزار خواهد شد و پس از  اذان مغرب اجرای گشت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سالروز فتح خرمشهر در میاندورود

اجرای رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سالروز فتح خرمشهر در میاندورود