مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:502021-05-24سياسي

چمران: در سه دوره ای که در شورای شهر بودیم وعده ای ندادیم که عملی نشود


عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در سه دوره ای که در شورای شهر بودیم وعده ای ندادیم که عملی نشود و باز هم وعده ای نمی دهیم که عملی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خبرگزاری فارس، مهدی چمران رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، در برنامه زنده وقت انتخاب که دوشنبه شب (3 خرداد 1400)  از صفحه اینستاگرام این خبرگزاری پخش شد، به سوالات مجریان برنامه در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، مدیریت شهری و مسائل مرتبط با انتخابات آینده پاسخ گفت.

مهمترین محورهای سخنان مهدی چمران به این شرح است: - متاسفانه نوعی رکود و سکون در پروژه های تهران به وجود آمده است و شاید یک علتش این بوده که هرچی پل و اتوبان لازم بود، قبلا ساخته شده است، البته برخی عرصه ها هنوز مانده است.

- آن زمان سالی 15 هزار میلیارد تومان اعتبار داشتیم و این پروژه ها اجرا می شد، اما الان با سالی حدود 30 هزار میلیار د تومان اعتبار، دیگر آن پروژه ها اجرا نمی شود.

- در خصوص مترو، جور دولت های مختلف را شهرداری ها کشیده اند و توانسته اند 200 کیلومتر از خطوط مترو را طی سال های اخیر بسازند.

- 90 الی 92 درصد خطوط مترو تمام شده بود و آماده افتتاح بود، گفتم بگذارید کاملتر شود و برای دوره بعدی هم چیزی برای افتتاح باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: در سه دوره ای که در شورای شهر بودیم وعده ای ندادیم که عملی نشود

چمران: در سه دوره ای که در شورای شهر بودیم وعده ای ندادیم که عملی نشود