مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 18:052021-05-24اقتصادي

توسعه اشتغال به اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان منجر می شود


توسعه اشتغال زندانیان افزایش تولیدات گلخانه ای و کارگاهی با ارتقاء سطح مهارت های زندگی زندانیان از مهمترین برنامه های اصلاحی و بازاجتماعی کردن زندانیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مراد فتحی عصر امروز در بازدید از مجموعه اشتغال زندانیان رای باز سنندج اظهار کرد: توسعه تولیدات و ایجاد اشتغال مولد در این نیاز زنذانیان است.

وی ضمن تاکید بر ارتقاء سطح کیفی تولیدات افزود: توجه ویژه ریاست معزز سازمان زندان های کشور به افزایش اشتغال 80 در صدی در سال جاری، نشان از اهیمت این موضوع در اولویت های سازمانی و بازسازی و بازپروری مددجویان دارد.

وی بیان کرد: ایجاد فرصت های شغلی با توسعه کارگاه های تولیدی با هدف اشتغال زایی در این مجموعه، زمینه ساز بازاجتماعی کردن زندانیان است و علاوه بر آن اهداف عالیه سازمان مبنی بر توسعه و گسترش اشتغال زایی تحقق خواهد یافت.

مدیرکل زندان های کردستان با بیان این مطلب که تولیدات گلخانه ای در این مرکز باید افزایش یابد تاکید کرد: زندان باز، فرصتی مغتنم برای اشتغالزایی زندانیان، کارآفرینی و بکارگیری توان بالقوه مددجویان و توسعه فضایی تولیدی و آموزشی است.

فتحی عنوان کرد: ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان رای باز با استفاده از ظرفیت های موجود و واگذاری کارگاه های تولیدی به مددجویان به منظور تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اشتغال به اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان منجر می شود

توسعه اشتغال به اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان منجر می شود