مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-24ورزشي

گل محمدی: به قصد کشتن به سوی اتوبوس بازیکنانم نارنجک پرتاپ شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مسیر منتهی به ورزشگاه فولادشهر به قصد کشتن به شکل بی رحمانه به سمت اتوبوس حامل بازیکنانم نارنجک در حد جنگی پرتاب شد که خداوند در این صحنه وحشتناک به همه ما رحم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یحیی گلمحمدی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبل از این که وارد ورزشگاه شویم مورد حمله قرار گرفتیم و خدا به ما خیلی رحم کرد که اتوبوس حامل بازیکنان ما چپ نکرد، صحنه وحشتناکی بود و کسانی که این کار کردند به قصد کشتن این اقدم را انجام دادند.

وی افزود: با استرس زیادی وارد زمین شدیم، قبل از بازی نمی خواستیم بازی کنیم ولی به احترام فوتبال، هوادارانی که پای تلویزیون بودند و همه کسانی که برای فوتبال زحمت می کشند بازی کردیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه بازی کردن در این دیدار را در اختیار بازیکنانم قرار دادم وآنها تصمیم گرفتند بازی کنند گفت: در این حادثه بی شرمانه، من در اتوبوس بازیکنان نبودم در اتوبوس پشت بازیکنان بودم و وقتی صحنه را دیدم و پیاده شدم پاهایم لرزش داشت.

وی تصریح کرد: صحنه خیلی وحشتناکی بود امیدوارم برخورد جدی با این موضوع شود، نیروی انتظامی از ورودمان تا بدرقه به سمت ورزشگاه خیلی زحمت کشید ولی فکر می کنم در این صحنه همه غافلگیر شدند و از بالای پل این نارنجک ها که در حد جنگی بود به سمت اتوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل محمدی: به قصد کشتن به سوی اتوبوس بازیکنانم نارنجک پرتاپ شد

گل محمدی: به قصد کشتن به سوی اتوبوس بازیکنانم نارنجک پرتاپ شد