مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 18:252021-05-24سياسي

مردم خرمشهر چشم به راه تلاش دولتمردان برای حل مشکلات هستند


فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امروز مردم خرمشهر چشم به راه خدمات و تلاش هایی هستند که دولتمردان و نظام باید برای رفع مشکلات، - ایسنا/خوزستان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: امروز مردم خرمشهر چشم به راه خدمات و تلاش هایی هستند که دولتمردان و نظام باید برای رفع مشکلات، مسائل و گرفتاری های آن ها انجام دهند؛ این مردم شایسته خدمت و بزرگی هستند.

سردار حسن شاهوارپور در گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر که سوم خردادماه در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: سالروز آزادسازی خرمشهر را به مردم خونگرم استان خوزستان به ویژه مردم قهرمان خرمشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم.

39 سال پیش در چنین روزی، خرمشهر با دستان توانمند رزمندگان اسلام، نیروهای مسلح و مردم قهرمان ایران اسلامی، دوباره به میهن بازگشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: امشب برنامه بسیار مفصلی توسط پیشکسوتان، به یاد آن روزها، به یاد رزمندگان، آزادگان و همه کسانی که دل شان برای این خاک می تپد، در موزه خرمشهر برگزار شد.

این روز را به همه مردم عزیز تبریک عرض می کنیم، به هر حال آزادسازی خرمشهر به آسانی و راحتی نبود؛ رزمندگان اسلام با قدرت، صلابت، یکدلی، وحدت و هدایت حضرت امام(ره) توانستند آن حماسه بزرگ را به وجود آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خرمشهر چشم به راه تلاش دولتمردان برای حل مشکلات هستند

مردم خرمشهر چشم به راه تلاش دولتمردان برای حل مشکلات هستند