مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 21:402021-05-24سياسي

انتشار ششمین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه رسانه بین الملل»


ششمین شماره دوفصلنامه علمی و میان رشته ای «پژوهشنامه رسانه بین الملل» در 284 صفحه و مشتمل بر یازده مقاله علمی و پژوهشی منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بر اساس این گزارش، پژوهشنامه رسانه بین الملل، نخستین نشریه علمی معاونت برون مرزی سازمان (با تأکید بر رویکردهای رسانه ای) ، ظرفیت های برون مرزی رسانه ملی در ارتقای دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران (مطالعه موردی: منطقه خلیج فارس) ، جایگاه افغانستان در طرح چینی ابتکار کمربند- راه (با تأکید بر راهکارهای رسانه ای) .

تحلیل راهبردی موضوع و تبیین مبانی نظری آن، تبیین شاخص های رویکردی و رفتاری بازیگران، سناریوهای محتمل درباره موضوع از منظر آینده پژوهی و پیشنهادهای رسانه ای برای دستگاه های مرتبط با دیپلماسی عمومی کشور با محوریت برون مرزی صدا و سیما، ارکان اصلی مقاله های علمی و پژوهشی مذکور را تشکیل می دهند.

پژوهشنامه رسانه بین الملل با هدف تقویت تعاملات با مراکز دانشگاهی و استفاده از پتانسیل های آنها در آینده پژوهی رسانه ای، ترویج مطالعات راهبردی – رسانه ای در تحقیقات منطقه ای و جهانی، تقویت تولید فکر در زمینه مباحث دیپلماسی عمومی و جنگ نرم، ترویج مطالعات راهبردی در عرصه های ارتباطات، مدیریت رسانه، روابط و حقوق بین الملل بویژه با محوریت دیپلماسی رسانه ای منتشر می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ششمین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه رسانه بین الملل»

انتشار ششمین شماره دوفصلنامه «پژوهشنامه رسانه بین الملل»