مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 02:252021-05-24سياسي

بازدید نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران از روند ساخت و ساز منازل سی سخت+تصاویر


نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران به همراه مسئولان استان از روند احداث منازل در شهر زلزله زده سی سخت بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، با حضور سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سرهنگ جهانگیر پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح و مسئولین استانی و شهرستانی از شهر زلزله زده سی سخت جهت هماهنگی و پیشرفت در روند ساخت و ساز  و بازسازی منازل بازدید شد.

سردار ربیعی نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد تمامی نهادها، خواستار روند سرعت بخشیدن به امورات واگذار شده و اظهار کرد: امید است تا قبل از شروع فصل سرما کار ساخت و ساز و بازسازی منازل به پایان برسد.

در ادامه این برنامه سرهنگ پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ 48 فتح با ارائه گزارشی از عملکرد تیپ در زلزله سی سخت گفت: در ابتدای این حادثه تیپ مردمی 48 فتح با برپایی چادر اسکان و تجهیزات خودرویی سبک و سنگین و نیروی انسانی به صورت شبانه روز در منطقه حضور داشت.

وی افزود: کارهای دیگری مانند جابجایی اثاثیه منازل، نصب تعداد 150 کانکس، تسطیح جاده بین باغات شهر سی سخت، راه اندازی بهداری صحرایی توسط، حضور واحد مهندسی تیپ 48فتح با تجهیزات و ماشین آلات سبک و سنگین را در مناطق زلز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران از روند ساخت و ساز منازل سی سخت+تصاویر

بازدید نماینده ویژه فرمانده کل سپاه پاسداران از روند ساخت و ساز منازل سی سخت+تصاویر