مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 02:452021-05-24سياسي

پنج هزار واحد مسکونی بندر امام خمینی(ره) در حال بازسازی است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بعد از بررسی دقیق کارشناسان متوجه شدیم عمق فاجعه در بندر امام خمینی(ره) بسیار زیاد است که بر همین اساس بازسازی و نوسازی پنج هزار واحد مسکونی در هیئت دولت مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امشب در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت منازل خسارت دیده ناشی از آبگرفتگی آذر ماه سال 99 بندر امام خمینی(ره) اظهار کرد: هدف از این سفر احیای بافت فرسوده و منازلی است که در اثر آبگرفتگی سال گذشته بندر امام خمینی(ره)، دچار خسارت شدند.

وی افزود: پس از رفع آبگرفتگی بندر امام خمینی(ره) بنیاد مسکن به هیئت دولت پیشنهاد بازسازی هزار واحد مسکونی که عمده آنان از مناطق حاشیه شهری و فاقد امکانات اولیه زندگی بودند داده شد.

تابش بیان کرد: بعد از بررسی دقیق کارشناسان متوجه شدیم عمق فاجعه در بندر امام خمینی(ره) بسیار زیاد است و مناطقی هستند که هیچگونه امکاناتی ندارند و به محض بارندگی شدید خانه های آنها ویران می شود.

پنج هزار واحد مسکونی در هیئت دولت برای بندر امام خمینی مصوب شد وی با بیان اینکه پس از بررسی کارشناسی پنج هزار واحد مسکونی در هیئت دولت برای بندر امام خمینی(ره) مصوب شد، تصریح کرد: بعد از بررسی کارشناسان چهار هزار واحد مسکونی دیگر شناسایی شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج هزار واحد مسکونی بندر امام خمینی(ره) در حال بازسازی است

پنج هزار واحد مسکونی بندر امام خمینی(ره) در حال بازسازی است