مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:052021-05-25اجتماعي

نقش کودکان و نوجوانان در توسعه فضای سبز آپارتمانی


مدیرکل آموزش شهروندی شهرداری تهران گفت: بی شک در زمینه توسعه فضای سبز آپارتمانی و مشارکت گروهی کودکان و نوجوانان با کاشت گل و گیاه می توانند در فرهنگ سازی نقش مهمی ایفا کنند.

- ، مجتبی دانشور در مراسم کاشت و نگهداشت مشارکتی گل و گیاه آپارتمانی در محیط همسایگی منطقه 13 تصریح کرد: خانواده ها و دست اندرکاران مدیریت شهری تلاش کنند تا در روزهای کرونایی زمینه حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در کاشت گل و گیاه کمپین هم سایه هم بیش از پیش تقویت شود.

وی با بیان اینکه آنچه در پویش هم سایه هم و ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی به دنبال آن هستیم تقویت مشارکت فعال شهروندان است، خاطر نشان کرد: اصل بحث همسایه هم درباره مشارکت های فعال شهروندان در شهر و مسائل محله ای است و امروز خوشحالیم که در منطقه 13 شاهد کاشت گل و گیاه به شکل و شیوه نوین هستیم.

دانشور با یادآوری اینکه جامعه هدف پویش هم سایه هم علاوه بر خانواده ها، کودکان و نوجوانان هستند تاکید کرد: کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و پایداری فرهنگ در جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

وی در راستای اجرای پویش هم سایه هم از خانواده ها خواست با توجه به شرایط کرونایی و کاهش حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در شهر و تضعیف ارتباطات اجتماعی شرایط را برای حضور فرزندان شان فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کودکان و نوجوانان در توسعه فضای سبز آپارتمانی

نقش کودکان و نوجوانان در توسعه فضای سبز آپارتمانی