مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-25سياسي

بازخوانی خاطرات شهدا از مصادیق حفظ و احیای فرهنگ ایثار و جهاد است


برگزاری یادواره های شهدا به مثابه بازخوانی و تقویت فرهنگ ایثار و جهاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، عزیز شمسیان فر در یادواره شهدای روستای قلعه حاج عبدالله این شهرستان، اظهار کرد: بر اساس آیه 216 سوره مبارکه بقره دشواری های جنگ با دشمنان دین، اسلام و بشریت با یاد خداوند و برای رضای او آسان می شود.

وی بیان کرد: همچنان که شهدا و رزمندگان دفاع مقدس به عنوان درس آموزان مکتب اسلام و قرآن مجاهدان و عاشقان در راه خدا بوده و در جبهه های جنگ به دنبال گمشده خود بودند.

این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهدا با مجاهدت و پایمردی در راه خدا کامشان از شربت شیرین شهادت نوشیده و از چشمه جوشان رحمت الهی سیراب کرده و به لقاءالله پیوستند.

شمسیان فر افزود: رزمندگان شیران شب و پارسایان روز بودند که در دل شب مشغول راز و نیاز و مناجات با معشوق خود بوده و در میدان رزم مردانه و جانانه از وطن خود دفاع کردند.

وی بیان کرد: شهدا در قامت اسطوره های ایثار، جان فشانی و از خودگذشتگی با پشت پا زدن به دنیا و تعلقات و ظواهر آن از همه چیز بریده و آسمانی شدند.

این راوی دفاع مقدس با تاکید بر ضرورت تداوم فرهنگ ایثار و جهاد، ادامه داد: برگزاری یادواره های شهدا و بازخوانی خاطرات و رشادت های آنان از مصادیق حفظ و احیای این فرهنگ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی خاطرات شهدا از مصادیق حفظ و احیای فرهنگ ایثار و جهاد است

بازخوانی خاطرات شهدا از مصادیق حفظ و احیای فرهنگ ایثار و جهاد است