مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:202021-05-25سياسي

مقاومت امروز جهان ریشه در مقاومت خوزستان دارد


همه مقاومت ها و شجاعت ها در عرصه جهان در مقابل استکبار ریشه در ادبیات مقاومت خوزستان دارد.

- ، سردار رحیم نوعی اقدم دوشنبه شب در حاشیه مراسم میدان مقاومت که در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من به عنوان یک مدافع حرم و رزمنده عرصه مقاومت در سوریه اعلام می کنم همه که مقاومت ها، شجاعت ها، عزت ها، اقتدارها، ایثارگری ها، ادبیات دفاع و مقاومت که امروز در عرصه جهانی و بین المللی در مقابل استکبار جهانی هستند از مقاومت سنگ به مقاومت موشک تبدیل شده و ریشه در ادبیات مقاومت خوزستان، خرمشهر قهرمان و آبادان دارند.

وی ادامه داد: من با جرأت و قدرت اعلام می کنم که خون پاک شهدای قهرمان مقاومت خوزستان و مقاومت آبادان و خرمشهر بعد از 40 سال به بار نشسته و آن اثرات ارزشمند خود را در عرصه جهانی و بین المللی نشان داده است.

سردار نوعی اقدم ابراز امیدواری کرد که این ادبیات مقاومت برای نسل های آینده و برای تمامی آزادی خواهان و استکبارستیز منتقل شود.

فرمانده جبهه مقاومت اسلامی در ادامه خدمت به مردم خوزستان را هم سطح شهادت و عبادت خواند و گفت: همه مسئولان و خادمانی که این فرصت را هم اکنون دارند به عنوان یک برادر و رزمنده توصیه می کنم که خدمت گذاری و نوکری به مردم خوزستان کمتر از جنگ، جهاد و عبادت های ما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت امروز جهان ریشه در مقاومت خوزستان دارد

مقاومت امروز جهان ریشه در مقاومت خوزستان دارد