مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:352021-05-25اقتصادي

طرح هادی در نصف روستاهای بالای 20 خانوار فارس اجرا شده است


مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه برای 100 درصد روستاهای استان طرح هادی تهیه شده، گفت: در 54 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار معادل یک هزار و 264 روستا این طرح اجرایی شده و شاخص توسعه روستایی در این حوزه در فارس فراتر از متوسط کشوری است.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه برای 100 درصد روستاهای استان طرح هادی تهیه شده، گفت: در 54 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار معادل یک هزار و 264 روستا این طرح اجرایی شده و شاخص توسعه روستایی در این حوزه در فارس فراتر از متوسط کشوری است.

عطاءالله زمانی در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان اینکه ظرفیت های توسعه و محرومیت زدایی در غرب و جنوب فارس مورد توجه است، تاکید کرد: شهرستان کازرون از جمله مناطق اولویت دار در توسعه و محرومیت زدایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن فارس، او به برخی از فعالیت های توسعه روستایی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: بنیاد مسکن با تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی گام های موثری برای توسعه و محرومیت زدایی در استان فارس انجام داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن فارس ادامه داد: این طرح ها در 2 هزار و 338 روستا در استان تهیه شده و 335 طرح هادی در در سال گذشته اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی در نصف روستاهای بالای 20 خانوار فارس اجرا شده است

طرح هادی در نصف روستاهای بالای 20 خانوار فارس اجرا شده است