مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-25اقتصادي

استان های رکورددار مصرف سیگار و قلیان/ راه اندازی خط تلفنی «ترک دخانیات»


استان های رکورددار مصرف سیگار و قلیان/ راه اندازی خط تلفنی ترک دخانیات رییس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت ضمن اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای کاهش مصرف دخانیات در کشور، در عین حال توضیحاتی درباره مشکلات و سختی های اجرای قوانین کنترل دخانیات در کشور ارائه کرد.

مهندس بهزاد ولی زاده در گفت وگوی تفصیلی با ایسنا، با اشاره به شعار امسال هفته ملی بدون دخانیات مبنی بر تعهد من، ترک قلیان ، گفت: هفته ملی بدون دخانیات از چهارم تا دهم خرداد ماه برگزار می شود.

شعار سازمان جهانی بهداشت نیز تعهد برای ترک دخانیات است.

عمده برنامه ما در مورد کنترل دخانیات در اجرای کنوانسیون کنترل دخانیات و قانون جامع مبارزه ملی با دخانیات بر 6 محور اصلی کاهش تقاضا و 3 محور کاهش عرضه است.

نقض قانون ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی! خطر مضاعف کرونا برای مصرف کنندگان دخانیات وی افزود: با توجه به شیوع کرونا از بهمن ماه 1398 به بعد محور فعالیت ما به سمت راه اندازی محیط های بدون دخانیات رفت.

علیرغم اینکه در قانون، ممنوعیت استعمال دخانیات در اماکن عمومی و وسایل نقلیه عمومی مطرح شده است اما در برخی مناطق کشور از جمله تهران این قانون به درستی اجرا نشده بود و ما شاهد عرضه و استفاده محصولات دخانی در اماکن عمومی بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان های رکورددار مصرف سیگار و قلیان/ راه اندازی خط تلفنی «ترک دخانیات»

استان های رکورددار مصرف سیگار و قلیان/ راه اندازی خط تلفنی «ترک دخانیات»