مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 04:502021-05-25اقتصادي

تعامل برای صادرات تولید مازاد بخش کشاورزی آذربایجان شرقی


جلسه مشترک دفتر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با روسای کمیسیون های کشاورزی و صادرات با هدف تعامل در صادرات تولیدات مازاد بخش کشاورزی استان برگزار شد.

- طی جلسه ای در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز صورت گرفت تعامل برای صادرات تولید مازاد بخش کشاورزی آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی جلسه مشترک دفتر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان با روسای کمیسیون های کشاورزی و صادرات با هدف تعامل در صادرات تولیدات مازاد بخش کشاورزی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه صالح مؤمنی، مدیر دفتر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت این دفتر در برآورد مصرف استان و همچنین پیش بینی تولید محصولات کشاورزی استان در سال 1400، خواستار پیشبرد برنامه استراتژیک مشترک جهت صادرات مازاد تولیدات کشاورزی استان در سال جاری شد.

محصول سیب بیشترین مازاد تولید را در استان دارد مدیر دفتر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان، برآورد تولید محصولات کشاورزی آذربایجان شرقی را ارائه و مازاد تولید محصولات مزیت دار استان را تشریح کرد که از آن جمله می توان به مازاد تولید 147 هزار تنی محصول گندم، 602 هزار تنی سیب و 115 هزار تنی سیب زمینی اشاره کرد که در این میان محصول سیب بیشترین مازاد تولید را در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل برای صادرات تولید مازاد بخش کشاورزی آذربایجان شرقی

تعامل برای صادرات تولید مازاد بخش کشاورزی آذربایجان شرقی