مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-25سياسي

تذکر عضو شورای شهر به افزایش بیش از حدمجاز کرایه تاکسی های اینترنتی در تهران


یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش بیش از حدمجاز کرایه اسنپ و تپسی گفت: با افزایش هزینه های زندگی در شهرتهران موافق نیستیم.

- یک عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش بیش از حدمجاز کرایه اسنپ و تپسی گفت: با افزایش هزینه های زندگی در شهرتهران موافق نیستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت نظری در دویست و نودو هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: تذکر امروز بنده پیرامون افزایش کرایه ناوگان اینترنتی حمل و نقل مسافر در شهر تهران است که عمدتا از سوی دو شرکت اسنپ و تپسی انجام می شود.

همان طور که می دانید برابر قانون شهرداری ها، تصویب نرخ کرایه نقلیه در شهر بر عهده شورای شهر تهران است.

از طرفی دیگر اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم در این خصوص مدعی قیمت گذاری برای تاکسی های اینترنتی است و وظیفه نظارت بر آن را برعهده دارد.

وی افزود: خاطرم هست که در توافقنامه ای که میان شهرداری و شرکت های ارائه دهنده خدمات حمل و نقل اینترنتی به امضا رسید، این شرکت ها موظف شدند که چنانچه رقم کرایه شان از نرخ مصوب تاکسی های تلفنی شهر بالاتر بود، آن را به اطلاع مسافر برسانند.

متاسفانه در روزهای اخیر شاهد افزایش چشم گیر کرایه تاکسی های اینترنتی در شهر تهران بودیم و این درحالی است که مصوبه شورای شهر تهران، برای افزایش نرخ کرایه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عضو شورای شهر به افزایش بیش از حدمجاز کرایه تاکسی های اینترنتی در تهران

تذکر عضو شورای شهر به افزایش بیش از حدمجاز کرایه تاکسی های اینترنتی در تهران