مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:002021-05-25اقتصادي

5000 مسکن آبگرفته در بندر امام تسهیلات بانکی می گیرند


برای پنج هزار واحد خسارت دیده از آبگرفتگی در بندر امام و به ازای هر واحد باید مبلغ 100 میلیون تومان تسهیلات مسکن با کارمزد پنج درصد پرداخت شود.

- ، علیرضا تابش شامگاه دوشنبه در جلسه بررسی موانع تسریع در بازسازی مناطق آب گرفته بندر امام، اظهار کرد: شهر بندر امام در اثر سیل گذشته خسارت کلی دید که برای احیای بافت فرسوده و ناکارآمدی و همچنین برای بازسازی این منطقه یک برنامه وسیع پیش بینی شده است.

وی افزود: سال گذشته بعد از سیل ابتدا به هیئت دولت پیشنهادهایی برای یک هزار واحد مسکونی که به طور عمده هم حاشیه نشین و هم فاقد همه نوع امکانات بودند، داده شد؛ بعد از شروع کار متوجه عمق فاجعه و وجود افراد مشابهی شدیم که هیچ گونه امکاناتی ندارند که با یک بارندگی شدید خانه های آنها ویران می شود.

رییس بنیاد مسکن کشور بیان کرد: با انجام برآورد جدید تعداد واحدهای نیازمند به بازسازی را به پنج هزار واحد مسکونی افزایش یافت و طرح آن پس از ارائه به هیئت دولت تأیید شد.

تابش با اشاره به اینکه از سال گذشته با پرداخت وام و کمک های بلاعوض و معیشتی کار آغاز شده است، بیان کرد: چون از ماده 10 و 12 استفاده می شود، امسال نیز به تأیید مجدد هیئت دولت نیاز است که این کار انجام شد؛ بنابراین در مجموع برای پنج هزار واحد و به ازای هر یک واحد باید مبلغ 100 میلیون تومان تس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5000 مسکن آبگرفته در بندر امام تسهیلات بانکی می گیرند

5000 مسکن آبگرفته در بندر امام تسهیلات بانکی می گیرند