مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-25سياسي

مواضع اصولی ایران در قبال فلسطین الگوی مسلمانان روسیه است


دمیر محی الدین، معاون شورای مفتیان روسیه روز دوشنبه ، 3 خرداد با حضور در سفارت ایران در مسکو با کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه دیدار کرد.

  - دمیر محی الدین، معاون شورای مفتیان روسیه روز دوشنبه ، 3 خرداد با حضور در سفارت ایران در مسکو با کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه دیدار کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این ملاقات که اکبری جدی، رییس مرکز اسلامی مسکو و هادوی، مسئول بنیاد مطالعات اسلامی و انتشارات صدرا نیز حضور داشتند، معاون شورای مفتیان روسیه از همکاریهای سفارت، انتشارات صدرا و مرکز اسلامی تشکر و عنوان کرد : جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های امام خمینی باعث هویت بخشی به مسلمانان در جهان به ویژه در روسیه شد.

دمیر محی الدین با اشاره به دغدغه امام خمینی برای مشکلات مسلمانان و آینده نگری وی در فروپاشی شوروی بر ضرورت بازاندیشی پیام مهم و تاریخی امام خمینی به گورباچف در شرایط کنونی را مورد تاکید قرار داد .

معاون شورای مفتیان همچنین برقراری روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را خیانت این کشورها به آرمان فلسطینیان ارزیابی کرد.

وی حمایت از مردم فلسطین و وحدت و انسجام مسلمانان در این جهت را مهم و سرنوشت ساز دانست و از ایران به خاطر مواضع اصولی در این خصوص تشکر کرد و آن را الگویی برای مسلمانان روسیه دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواضع اصولی ایران در قبال فلسطین الگوی مسلمانان روسیه است

مواضع اصولی ایران در قبال فلسطین الگوی مسلمانان روسیه است