مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:052021-05-25سياسي

افتتاح چند طرح محرومیت زدایی توسط سردار فدوی در دشت ورامین


به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان های پیشوا، ورامین و پاکدشت با حضور جانشین کل سپاه پاسداران به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان های پیشوا، ورامین و پاکدشت با حضور سردار علی فدوی جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی افتتاح شد.

در بازدید سرزده ای که شامگاه دوشنبه توسط جانشین کل سپاه پاسداران انجام شد چندین منزل مسکونی احداث شده توسط گروه های جهادی به طور نمادین به بهره برداری رسید.

در این راستا با حضور جانشین کل سپاه و فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران و سرهنگ نجفی و سرگرد تاجیک فرماندهان سپاه شهرستان ورامین و پیشوا و حضور بسیجیان پروژه خانه عالم در روستای گلعباس از توابع این شهرستان پیشوا افتتاح شد.

سردار علی فدوی جانشین کل سپاه در حاشیه این افتتاح ها به ایراد سخنانی در خصوص وضعیت کنونی کشور پرداخت و در خصوص انتخابات پیش رو و حضور پرشور مردم در انتخابات برای ناامید کردن دشمنان جملاتی را بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح محرومیت زدایی توسط سردار فدوی در دشت ورامین

افتتاح چند طرح محرومیت زدایی توسط سردار فدوی در دشت ورامین