مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-25بين الملل

امریکا در یک قدمی «نقض فاحش حقوق بشر» / از کشتن معلولان تا قتل هدفمند سیاه پوستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، صبح روز 9 نوامبر 1770، در ویرجینیا، یک پسر هفت ساله سیاه پوست، - ارزیابی کارشناسان بین المللی درباره نژادپرستی در امریکا؛ امریکا در یک قدمی نقض فاحش حقوق بشر / از کشتن معلولان تا قتل هدفمند سیاه پوستان امروز سالگرد قتل جورج فلوید توسط پلیس امریکا است؛ کارشناسان بین المللی در گزارشی ابعاد نژادپرستی ساختاری در ایالات متحده را که به کشتار هدفمند سیاه پوستان انجامیده است بررسی و تحلیل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، صبح روز 9 نوامبر 1770، در ویرجینیا، یک پسر هفت ساله سیاه پوست، در حال بازی در جاده بود که توسط سفید پوستی به نام موسی ریگز به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفت و کشته شد.

وقتی او را نزد قاضی آوردند و از او سئوال کردند که چرا پسری را کشته که نمی توانست با گفتار، او را آزرده خاطر کند، ریگز به قاضی پاسخ داد، شاید اگر من او را نمی کشتم، او مرا می کشت.

این توجیه قتل سیاه پوستان بیش از 300 سال در ایالات متحده معمول است و امروز نیز یکی از اصلی ترین توجیهات خشونت پلیس است: کسانی که سیاه پوستان را می کشند در عمل از خود دفاع می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امریکا در یک قدمی «نقض فاحش حقوق بشر» / از کشتن معلولان تا قتل هدفمند سیاه پوستان

امریکا در یک قدمی «نقض فاحش حقوق بشر» / از کشتن معلولان تا قتل هدفمند سیاه پوستان