مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:152021-05-25اقتصادي

هیچ یک از صرافی های رمزارز مجوز ندارند


مدیرکل سابق حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در حال حاضر تمام صرافی های رمزارزها فاقد مجوز هستند و تحت نظارت جایی نیستند و رگولاتوری نمی شوند و در این شرایط باید از قواعد عام حقوق استفاده کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رمزارز یا Cryptocurrency از جمله پدیده های جدید حوزه دیجیتال و اقتصاد است که با توجه به رشد بسیار زیاد ارزشش در چند سال اخیر به بستری جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

بخشی از جامعه ایران نیز خصوصا در چند ماه های اخیر و با سقوط بازار بورس با تصور کسب سودهای کلان به سرمایه گذاری در این حوزه روی آوردند.

اما در روزهای گذشته خبر دستگیری سینا استوی مدیرعامل کریپتولند و بسته شدن سایت کریپتولند، سبب نگرانی کاربران این سایت شده است.

کاربران کریپتولند امروز نگران از دست رفتن سرمایه های خود در این سایت هستند و با ایجاد کمپین هایی مانند کمپین به داد سرمایه گذاران صرافی کریپتولند برسید درخواست پیگیری برای بازگشت سرمایه شان را دارند.

مسدود شدن کریپتولند در راستای اقدامات تأمینی است برای بررسی جوانب حقوقی و قانونی مسدود شدن کریپتولند با محمدجعفر نعناکار وکیل دادگستری و مدیرکل سابق حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت وگو کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از صرافی های رمزارز مجوز ندارند

هیچ یک از صرافی های رمزارز مجوز ندارند