مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-25اقتصادي

توربین های گازی با فیلتر های نانویی به بازار می آیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدجواد فروندی، مدیر طراحی محصولات و تولید نانوالیاف شرکت تولیدی و صنعتی بهران فیلتر درباره تاثیر نانوفیلتر های این شرکت در کاهش آلودگی هوا می گوید: - شرکت بهران فیلتر، فیلتر های حاوی نانوالیاف برای استفاده در توربین های گازی را به منظور کاهش قابل توجه آلایندگی، تولید و به بازار عرضه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، محمدجواد فروندی، مدیر طراحی محصولات و تولید نانوالیاف شرکت تولیدی و صنعتی بهران فیلتر درباره تاثیر نانوفیلتر های این شرکت در کاهش آلودگی هوا می گوید: در یک منطقه متوسط از نظر آلودگی، به ازای هر توربین گازی، هرسال تا شش تُن آلودگی وارد محیط می شود که استفاده از نانوفیلتر های شرکت بهران فیلتر به کاهش این آلودگی کمک شایانی کرده است.

شرکت دانش بنیان بهران فیلتر یکی از شرکت های فعال در حوزه تولید انواع فیلتر های خودرو، صنعتی و نیروگاهی در ایران است که استفاده از نانوالیاف را برای تولید فیلتر در دستور کار خود قرار داده است.

حفاظت بهتر از قطعات توربین های نیروگاهی، کاهش هزینه های توقفات و افزایش توان تولید برق و افزایش عمر فیلتر ها حداقل به 1.

5 برابر عمر فعلی از مهمترین ویژگی های فیلتر های نیروگاهی بهران فیلتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توربین های گازی با فیلتر های نانویی به بازار می آیند

توربین های گازی با فیلتر های نانویی به بازار می آیند