مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:252021-05-25بين الملل

پامپئو با سفر به تل آویو، برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود


«مایک پامپئو» در تدارک برای سفر به تل آویو است؛ سفری که یک رسانه آمریکایی آن را تدارک وزیر خارجه سابق این کشور برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا برای دیدار با مقام های رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کرده است، رسانه ها از برنامه مایک پامپئو برای سفر به تل آویو با اهداف انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا خبر دادند.

وبگاه آمریکایی پالتیکو و همچنین روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارش های جداگانه خبر دادند که مایک پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا در تدارک برای سفر طی هفته جاری به فلسطین اشغالی است.

در گزارش امروز سه شنبه یدیعوت آحارونوت آمده است: انتظار می رود که مایک پامپئو وزیر خارجه سابق ایالات متحده طی همین هفته به اسراییل سفر و در مراسم جشن بازنشستگی یوسی کوهن رییس موساد شرکت کند .

دوشنبه شب (دیشب) در خبرها آمده بود که دیوید بارنیع قرار است تا چند روز آینده فعالیت خود را به عنوان رییس جدید موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) آغاز کند و جایگزین یوسی کوهن شود.

وبگاه آمریکایی پالتیکو هم گزارش داد: سه منبع مطلع گفتند که مایک پامپئو وزیر خارجه (سابق) در حال برنامه ریزی برای سفر به اسراییل طی هفته جاری است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پامپئو با سفر به تل آویو، برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود

پامپئو با سفر به تل آویو، برای انتخابات ریاست جمهوری آماده می شود