مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-25بين الملل

99 مورد حملات رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه طی جنگ غزه


کمیته فلسطینی حمایت از روزنامه نگاران از 99 نقض صورت گرفته توسط ارتش رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران و رسانه ها در جریان جنگ اخیر غزه پرده برداشت.

- کمیته فلسطینی حمایت از روزنامه نگاران از 99 نقض صورت گرفته توسط ارتش رژیم صهیونیستی علیه روزنامه نگاران و رسانه ها در جریان جنگ اخیر غزه پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، کمیته فلسطینی و غیر دولتی حمایت از روزنامه نگاران در گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی تجاوزات اخیرش به نوار غزه مرتکب 99 مورد نقض علیه روزنامه نگاران، خبرنگاران و نهادهای رسانه ای شده است.

در این بیانیه آمده است: ماه جاری میلادی شاهد شدیدترین وحشیانه ترین موارد نقض اسراییل علیه روزنامه نگاران و نهادهای رسانه ای فلسطینی بود.

اسراییل یک روزنامه نگار را با بمباران خانه اش به قتل رساند و ده ها نهاد رسانه ای را در یک جنایت جنگی تمام عیار تخریب کرد.

این کمیته همچنین آورده است که این نقض ها شامل مجروح شدن 12 روزنامه نگار به شکل مستقیم و با هدف قرار دادن خانه هایشان یا حمله به آنها در زمان پوشش خبری تجاوزات می شود.

طبق این گزارش، تجاوزات رژیم صهیونیستی همچنین منجر به تخریب 59 نهاد رسانه ای و آسیب وارد شدن به 22 خانه و پنج خودروی متعلق به روزنامه نگاران و خبرنگاران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

99 مورد حملات رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه طی جنگ غزه

99 مورد حملات رژیم صهیونیستی علیه اصحاب رسانه طی جنگ غزه