مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:452021-05-25ورزشي

سمنان مرکز فعالیت های استعدادیابی کشور شد/ افتتاح خانه اسکواش در مرکز استان


رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران گفت: طرح ساخت خانه اسکواش سمنان در خاورمیانه و آسیا بی نظیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مسعود سلیمانی در آیین افتتاح خانه اسکواش سمنان اظهار کرد: طرح ساخت خانه اسکواش سمنان در خاورمیانه و آسیا بی نظیر است.

وی با بیان اینکه از امروز سمنان میزبان رویدادهای بزرگ داخلی و خارجی در ورزش اسکواش است، گفت: این مجموعه یک پرستیژ در مجموعه اسکواش کشور محسوب می شود.

رییس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: سازه های به کار گرفته شده در این سالن تا امروز در انحصار آمریکا و آلمان بوده است، اما در ساخت این مجموعه با قدرت تولید داخلی توانستیم این مجموعه بی نظیر را با کمک مهندسین ایرانی مهیا و آماده کنیم.

سلیمانی بیان کرد: امروز ما هم نقش خود را ایفا و سمنان را به عنوان مرکز آکادمیک و فعالیت های استعدادیابی کشور اعلام می کنیم.

وی اظهار کرد: با تلاش ها و هماهنگی هایی که بین استان و فدراسیون و کمیته استعدادیابی انجام می شود، در حال و آینده جهت نگه داشت و پرورش استعدادها در استان تلاش می کنیم تا آن ها را به ایران و جهان معرفی کنیم.

حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: افتتاح خانه اسکواش سمنان، محرک نشاط و مقوم سلامتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان مرکز فعالیت های استعدادیابی کشور شد/ افتتاح خانه اسکواش در مرکز استان

سمنان مرکز فعالیت های استعدادیابی کشور شد/ افتتاح خانه اسکواش در مرکز استان