مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-25اقتصادي

ثبت نام 22 هزار کردستانی در طرح مسکن ملی/7500 متقاضی واریزی داشته اند


سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان گفت: تا کنون بیش از 22 هزار نفر متقاضی مسکن ملی در استان ثبت نام کرده اند که 7 هزار و 500 نفر از این تعداد واریزی داشته اند.

- مصطفی رضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تا کنون بیش از 22 هزار نفر متقاضی مسکن ملی در استان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سهمیه و ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در استان 4 هزار و 500 نفر اعلام شده بود، اما تا کنون قریب به 12 هزار و 500 نفر در سامانه نهایی شده اند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان  تصریح کرد: براساس آخرین آمار 7 هزار و 500 نفر از متقاضیان نیز تا این لحظه واریزی داشته اند.

رضایی با بیان اینکه صدور پروانه و آغاز عملیات اجرایی توسط دو کارگزار این طرح یعنی بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است، گفت: در مرکز استان برنامه ریزی شده بود که طرح اقدام ملی مسکن در ابتدای فروردین کار شروع شود،با توجه به اینکه شورای عالی معماری شهری درخواست اصلاح اراضی که برای این طرح مشخص شده بود را داده بودند که اصلاحیه یک ماه به طول می انجامد و بعد از گرفتن تاییدیه این شورا کار وارد فاز اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 22 هزار کردستانی در طرح مسکن ملی/7500 متقاضی واریزی داشته اند

ثبت نام 22 هزار کردستانی در طرح مسکن ملی/7500 متقاضی واریزی داشته اند