مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-25سياسي

قوه قضاییه در نحوه برگزاری انتخابات مداخله ای ندارد


برگزاری انتخابات برعهده وزارت کشور ونظارت بر آن بر عهده شورای نگهبان است و قوه قضاییه در فرایند اجرا و نظارت مداخله ای ندارد البته باید اشاره کنم قوه قضاییه در موضوع انتخابات همانند دیگر موضوعات سیاسی، - چهل و چهارمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی با اصحاب رسانه امروز به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ چهل و چهارمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با اصحاب رسانه امروز (سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه) به صورت آنلاین برگزار شد.

سخنگوی قوه قضاییه ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت:این اقدام برگ سبزی در دفاع مقدس و دستاوردی از شهدا، آزادگان، رزمندگان و مردان میدان 8 سال دفاع مقدس که جهاد و شهادت را برای دفاع از ایران برگزیدند.

وی ادامه داد: یاد همه شهیدان دفاع مقدس را گرامی میداریم پیروزی جبهه مقاومت در نبرد شمشیر قدس در دفاع از قبله اول مسلمانان مصداقی در دفاع از حرم الهی و مردم مظلوم فلسطین بود.

اسماعیلی با اشاره به انتخابات گفت: این روز ها ایران مهیای انتخابات ریاست جمهوری، شوراها، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی است انتخابات صحنه نقش آفرینی مردم در آینده سیاسی کشور است و حضور مردم مایه اقتدار و انتخاب آن ها زمینه ساز تحول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در نحوه برگزاری انتخابات مداخله ای ندارد

قوه قضاییه در نحوه برگزاری انتخابات مداخله ای ندارد