مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-25اقتصادي

تامین بخش اعظمی از نیازهای کشور توسط واحدهای تولیدی سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: برخی از واحدهای صنعتی فعال استان در سال گذشته موفق شدند بخش اعظمی از نیازهای کشور را تامین کند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: برخی از واحدهای صنعتی فعال استان در سال گذشته موفق شدند بخش اعظمی از نیازهای کشور را تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماندانا زنگنه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، افزود: شیلات و صیادی یکی از حوزه های فعال اقتصادی در شمال و جنوب کشور است که نیاز بسیاری به تورماهیگیری دارد لذا در این حوزه واحد تولیدی تور ماهیگیری استان با ظرفیت تولید 2700 تن توانست 80 درصد نیاز کشور را تامین کند.

وی بیان کرد: در حوزه تولیدات راه آهن واحد تولید پایبند ریل راه آهن استان با ظرفیت تولید 3 میلیون عدد پایبند توانست 40 درصد نیاز کشور را تامین کند علاوه بر آن واحد تولید کنسرو ماهی هم یکی از واحدهای تولیدی فعال در استان به شمار می رود با ظرفیت 167 میلیون قوطی 30 درصد نیاز کشور را برآورد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان افزود: واحد تولید پاکت سیمان با ظرفیت تولید 5700 تن پاکت 20 درصد از پاکت مورد نیاز کشور را تولید کرد علاوه بر آن در حوزه ریلی علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین بخش اعظمی از نیازهای کشور توسط واحدهای تولیدی سیستان وبلوچستان

تامین بخش اعظمی از نیازهای کشور توسط واحدهای تولیدی سیستان وبلوچستان