مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:102021-05-25سياسي

شناسایی دانش آموزان نخبه و ساماندهی آنها برای ورود به دانشگاه


معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار برسند، مد نظر ماست گفت: سرمایه گذاری ویژه ای ای نیز برای دانش آموزان نخبه مناطق محروم تا پنج سال آینده خواهیم داشت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عسگری در مراسم آغاز عملیات اجرایی شناسایی و حمایت برای بیش از 200 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل اظهار کرد: در طرح مشق احسان دسترسی دانش آموزان محروم به لوازم التحریر دنبال می شود.

وی افزود: همچنین اهدای تبلت به دانش آموزان مناطق محروم را در بنیاد احسان پیگیری می کنیم.

در راستای عدالت اموزشی یکی از مشکلات استان سیستان و بلوچستان که دانش آموزان بازمانده از تحصیل است نیز توسط ستاد دنبال می شود و ستاد اجرایی فرمان امام سرویس رفت و آمد آنها را تامین کرده است.

عسگری با بیان اینکه در حوزه تحصیل و مهارت آموزی آنچه را لازم باشد برای حمایت از دانش آموزان و مناطق محروم انجام می دهیم گفت: شناسایی دانش آموزان نخبه، ساماندهی و همراهی آنها تا زمانی که وارد دانشگاه شده و به کسب و کار پایدار بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی دانش آموزان نخبه و ساماندهی آنها برای ورود به دانشگاه

شناسایی دانش آموزان نخبه و ساماندهی آنها برای ورود به دانشگاه