مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:202021-05-25سياسي

کنگره بزرگداشت 32 هزار شهید استان تهران برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از برگزاری کنگره بزرگداشت 32 هزار شهید استان تهران در سال آینده خبر داد.

- ایسنا/تهران مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران از برگزاری کنگره بزرگداشت 32 هزار شهید استان تهران در سال آینده خبر داد.

عبدالله مرتضوی صبح سه شنبه 4 خردادماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک بیان کرد: همراهی و همدلی مسئولان شهرستان قرچک با خانواده های معظم شهدا قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین شوراهای فرهنگی در سطح کشور ، استان ها و شهرستان ها می باشد که اتخاذ تصمیمات راهبردی و اجرای مصوبات این شورا، هم اندیشی و همت همه دستگاه ها و نهادها را می طلبد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران افزود: با سرعت گرفتن اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تفاهم نامه هایی با شش وزارتخانه برای ایجاد اشتغال و تأمین مسکن و .

منعقد شده است.

مرتضوی خاطر نشان کرد: 230 هزار شهید در کل کشور در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده هستند و 93 هزار وصیت نامه از شهدای والامقام در دسترس است.

این مقام مسئول تصریح کرد: 32 هزار شهید متعلق به استان تهران جزو افتخارات و برکات این استان است که برای بزرگداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بزرگداشت 32 هزار شهید استان تهران برگزار می شود

کنگره بزرگداشت 32 هزار شهید استان تهران برگزار می شود