مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:252021-05-25ورزشي

قول هایی برای دیدار با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست


سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره به رایزنی های انجام شده برای دیدار تدارکاتی گفت: با برخی تیم ها رایزنی کرده ایم و این قول داده شده که بعد از مشخص شدن وضعیت شان، - برنامه دیدار گذاشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران شاهین در جریان تمرینات امروز سه شنبه تیم ملی بسکتبال که در تالار بسکتبال آزادی برگزار شد در مورد شرایط این تیم و بازیکنانش برای حضور در انتخابی کاپ آسیا توضیح داد.

وی با اشاره به اینکه برخی اردونشینان تیم ملی بسکتبال دیرتر از دیگر بازیکنان به تمرینات اضافه شدند، گفت: علت اضافه شدن با تاخیر برخی بازیکنان حضورشان در خارج از کشور و روند واکسیناسیون آنها بود.

البته از شنبه با ترکیب کامل تمرینات مان را دنبال می کنیم.

همزمان حامد حدادی در حال درمان است، شرایط کلی او بهتر شده است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه تیمش 17 یا 18 خردادماه به اردن اعزام می شود تا در چارچوب پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا با عربستان و قطر دیدار کند، خاطرنشان کرد: البته هنوز در مورد برنامه بعد از مسابقات اردن و اینکه از آنجا راهی ژاپن شویم یا به ایران بازگردیم، تصمیم نهایی گرفته نشده است.

شاهین طبع در مورد دیدارهای تدارکاتی پیش بینی شده برای تیم ملی بسکتبال پیش از المپیک توکیو یادآور شد: تیم هایی که با آنها در ارتباط هستیم هنوز وضعیت شان نه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول هایی برای دیدار با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست

قول هایی برای دیدار با تیم ملی بسکتبال داده شده اما نهایی نیست