مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:352021-05-25سياسي

وزارت علوم میزبان ششمین جشنواره قرآن و عترت شد/افزودن بخش نهج البلاغه به جشنواره


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اعلام اینکه وزارت علوم میزبان ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان خواهد بود، گفت: بخش نهج البلاغه به عنوان بخش جدید به این جشنواره اضافه خواهد شد.

- رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اعلام اینکه وزارت علوم میزبان ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان خواهد بود، گفت: بخش نهج البلاغه به عنوان بخش جدید به این جشنواره اضافه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت (ع) دانشجویان سراسر کشور که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: هر جامعه ای که از قرآن غفلت بورزد و این کتاب آسمانی در آن جامعه مهجور باشد‏، آن جامعه خار و ذلیل خواهد شد و عوارض جبران ناپذیری گریبانگیر آن جامعه می شو؛ ما این مسأله را بارها به چشم خودمان دیده ایم و قطعا این گونه افراد و جوامع در آخرت باید پاسخگوی مهجوریت قرآن باشند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به قرآن کریم و گرایش به معنویت در جامعه دانشگاهی ما در حدی است که خوشبختانه بزرگترین جشنواره های قرآن و عترت در فضای دانشگاهی برگزار می شود و ما باید همواره برای متبلور شدن و بروز این استعدادهای قرآنی در سطح دانشگاه ها اقدامات لازم را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم میزبان ششمین جشنواره قرآن و عترت شد/افزودن بخش نهج البلاغه به جشنواره

وزارت علوم میزبان ششمین جشنواره قرآن و عترت شد/افزودن بخش نهج البلاغه به جشنواره