مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:402021-05-25ورزشي

تعویض طلایی به داد استقلال رسید/ حسینی به روزهای خوبش برگشته است


عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تعویض طلایی فرهاد مجیدی به کمک آبی پوشان آمد و این تیم توانست در آبادان به سه امتیاز دست پیدا کند.

- و در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان گفت: آبی ها توانستند دیدار معوقه خود را با پیروزی به پایان برسانند.

استقلال در گرمای 40 درجه آبادان که نفس کشیدن هم سخت است توانست در دقایق پایانی وقت های اضافه به گل رسیده تا هم سه امتیاز را به دست آورد و هم همچنان امیدوار به اتفاقات فوتبالی و هم قهرمانی در لیگ برتر باشد.

وی ادامه داد: تعویض طلایی مجیدی به داد او و تیمش رسید، آرمان رمضانی توانست در دقایق پایانی وقت های اضافه از اشتباه مدافع و دروازه بان نفت آبادان استفاده کرده و گل پیروزی را به ثمر برساند.

فرزامی در خصوص عملکرد فنی آبی پوشان برابر زردپوشان آبادانی گفت: گرمای زیاد باعث شده بود استقلال نتواند به آنچه می خواهد در طول بازی دست پیدا کند ضمن اینکه آنچه ما از تلویزیون دیدیم زمین چمن ورزشگاه تختی آبادان هم خوب نبود و بازیکنان نمی توانستند به راحتی روی این زمین بازی کنند.

استقلال به دلیل گرمای زیاد تا حدودی توان همیشگی خود را نشان نداد اما در مجموع خط دفاع این تیم از لحاظ فنی بدون اشتباه بود و آنان توانستند اجازه ندهند مهاجمان حریف به گل دست پیدا کنند اگرچه نفتی ها در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویض طلایی به داد استقلال رسید/ حسینی به روزهای خوبش برگشته است

تعویض طلایی به داد استقلال رسید/ حسینی به روزهای خوبش برگشته است