مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-25سياسي

همه باید به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک کنیم


 رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه همه باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم، افزود: امیدواریم مجموعه تصمیم گیران نیز بستر اصلی رقابتی شدن انتخابات را با حضور نمایندگان همه جریان های سیاسی فراهم کنند.

- ایسنا/کرمانشاه  رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه همه باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کنیم، افزود: امیدواریم مجموعه تصمیم گیران نیز بستر اصلی رقابتی شدن انتخابات را با حضور نمایندگان همه جریان های سیاسی فراهم کنند.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: به عنوان مجریان انتخابات، باید بر اساس مولفه های قانونمداری و بی طرفی عمل کنیم و تلاش خواهیم کرد که انتخاباتی در شان مردم و نظام جمهوری اسلامی برگزار شود.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که بر طبل تحریم انتخابات می کوبند باید بدانند که هیچ جایگزینی برای صندوق رای نمی توان داشت.

تاریخ انقلاب اسلامی نمونه های برجسته ای از دوره هایی را به یاد دارد که اراده ملت از طریق صندوق رای به کرسی نشسته و بر اساس این تجارب باید از این حق قانونی نهایت بهره برداری را داشت.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه باید در عرصه انتخابات احساس مسئولیت کنند، افزود: باید تا حد ممکن به افزایش شور و نشاط انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه باید به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک کنیم

همه باید به افزایش شور و نشاط انتخابات کمک کنیم