مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-25سياسي

جنبش دانشجویی به اندازه قبل بر جریان های سیاسی تاثیرگذاری ندارد


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران گفت: معتقدم جنبش دانشجویی در حال حاضر دچار نوعی رخوت شده و به اندازه دهه های هفتاد و هشتاد بر جریان های سیاسی تاثیرگذار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نسترن محمدحسینی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و تاثیری که جنبش دانشجویی در سطح جامعه و در سطح نخبگانی می گذارد، گفت: در حوزه بایدها جنبش دانشجویی به عنوان حلقه اتصال جامعه و قشر نخبگانی قرار می گیرد.

این امر موجب می شود که جنبش دانشجویی به رصد مطالبات نخبگان و جامعه پرداخته و به سطحی از تعادل برسد که در آن سطح، نه دچار سطحی نگری و به اصطلاح جوزدگی بشود که از جانب سیاستمداران جدی گرفته نشود و نه از جامعه دور شده و جایگاه خود را در میان مردم از دست بدهد.

وی افزود: پس ابتدا باید بسنجیم که جنبش دانشجویی به عنوان حلقه اتصال جامعه و قشر نخبگان عمل می کند یا خیر.

به شخصه معتقدم جنبش دانشجویی در حال حاضر دچار نوعی رخوت شده و به اندازه دهه های هفتاد و هشتاد بر جریان های سیاسی تاثیرگذار نیست.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: این رخوت حاصل عوامل مختلفی است؛ زمینه های رشد یا افول جنبش های دانشجویی تابع رشد یا افول جریان های سیاسی و اجتماعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی به اندازه قبل بر جریان های سیاسی تاثیرگذاری ندارد

جنبش دانشجویی به اندازه قبل بر جریان های سیاسی تاثیرگذاری ندارد