مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 06:552021-05-25اقتصادي

سمنان کاندید مرکز آکادمیک و فعالیت های اسکواش کشور می شود


رییس فدراسیون اسکواش از افتتاح خانه اسکواش شهر سمنان خبر داد و گفت: سمنان کاندید مرکز آکادمیک و فعالیت های اسکواش کشور می شود.

- ، مسعود سلیمانی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه اسکواش شهر سمنان ضمن بیان اینکه ساخت این مجموعه برای این شهر پرستیژی در مجموعه اسکواش کشور خواهد بود، ابراز داشت: با افتتاح و بهره برداری از این مجموعه می توان این نوید را به سمنانی ها دهیم که این شهر کاندید مرکز آکادمیک و فعالیت های اسکواش کشور می شود.

وی ضمن بیان اینکه سازه های این سالن تا امروز در انحصار آمریکا و آلمان بوده است، افزود: در ساخت این مجموعه برای شهر سمنان باقدرت تولید داخلی توانستیم از کمک مهندسان ایرانی بهره ببریم و آن را به افتتاح برسانیم.

رییس فدراسیون اسکواش طرح ساخت خانه اسکواش سمنان در خاورمیانه و آسیا را بی نظیر خواند و ابراز داشت: با تلاش ها و هماهنگی های لازم بین سمنان و فدراسیون و کمیته استعدادیابی می کوشیم تا این شهر را مرکز استعدادها در استان، ایران و جهان معرفی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز بابیان اینکه افتتاح خانه اسکواش سمنان محرک نشاط و سلامتی است، تصریح کرد: وجود این گونه ظرفیت ها می تواند برای ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد انگیزه کرده و در شادابی بین قشر ورزشکار، جوانان و نوجوانان ما ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان کاندید مرکز آکادمیک و فعالیت های اسکواش کشور می شود

سمنان کاندید مرکز آکادمیک و فعالیت های اسکواش کشور می شود