مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-25سياسي

یادواره شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر در لامرد برگزار شد


یادواره شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر با حضور خانواده های معظم شهدا، جانبازان، و ایثارگران در حسینیه حضرت زینب (س) لامرد برگزار شد.

- ، حجت الاسلام روح الله ترابی نسب راوی مطرح کشوری در این مراسم خاطرنشان کرد: همه ما باید پشتیبان ولایت فقیه و قدردان این انقلاب و نظام باشیم.

وی به جنگ های نیابتی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال این است که با راه انداختن جنگ نظامی تسلیحات خود را به فروش برساند.

او به نفس مسیحایی امام خمینی (ره) در به ثمر نشاندن این انقلاب اشاره کرد و گفت: حمایت های مردمی و لطف خداوند سبحان باعث شد انقلاب در سال 57 به پیروزی برسد.

سخنران مراسم سوم خرداد در شهر لامرد به بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: دشمن برای اینکه به اهداف پلید خود برسد از مسیر نفوذ به درون دستگاه های دولتی و جریان انقلاب، به دنبال ضربه زدن به حرکت انقلاب است.

وی گفت: جنگ ایران و عراق را صدام بر ما تحمیل کرد و چقدر انسان های بی گناه در این جنگ به شهادت رسیدند.

او به عملیات بیت المقدس در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در عملیات بیت المقدس کمر عراق شکسته شد و این عملیات یکی از بزرگترین عملیات هایی بود که دشمن زمین گیر شد و عراق را به منطقه خوزستان و مرزهای بین المللی برگرداند، که در این عملیات بیشترین اسیر را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر در لامرد برگزار شد

یادواره شهدای حماسه آزادسازی خرمشهر در لامرد برگزار شد