مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:052021-05-25سياسي

مشارکت مردم یعنی واگذاری امور به مردم


ناظر رییس شورا در امور محاسبات و پایش عملکرد شورای شهر با اشاره به برخی اقدامات مدیریت شهری پنجم در منطقه 8 گفت: برای منافع مردم و درمسیر اصلاح بودجه شهرداری که مردم آن را تامین می کنند؛ - باید به سمت تعیین مصارف بودجه با اولویت و نظر مردم حرکت کنیم.

این روزها همه از اصلاح بودجه حرف می زنند و هر کسی به نظر خودش کارشناسی ترین نظر را می دهد اما هیچ کدام از این افراد حاضر نیستند ببینند خواست و نظر مردم درباره بودجه چیست! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی در جریان نشست با دبیران شورایاری منطقه 8 که با همراهی مسعود رنجبران شهردار این منطقه صورت گرفت گفت: سوم خرداد، سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر را تبریک عرض می کنم و یاد و خاطره حماسه آفرینی شهداء،ایثارگران و رزمندگان عزیز را گرامی می دارم.

سوم خرداد و همه روز ها روز مردم هستند، مردمی که صاحبان اصلی شهر و کشور هستند، همان مردمی که فارغ از قومیت،زبان ،مذهب و دین بر پایه عشق و علاقه به ایران عزیز جنگ را اداره کردند، در برابر تحریم ها دوام آوردند و در دوران کرونا پشت و پناه هم بودند و هستند.

مردمی که بر اساس قانون اساسی حق انتخاب دارند و محرم کشورند.

وی ادامه داد: اما متاسفانه برخی مدیران این مردم را غریبه و نامحرم می دانند! امروز ما بیش از همیشه به فراهم کردن زمینه حضور و مشارکت مردم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم یعنی واگذاری امور به مردم

مشارکت مردم یعنی واگذاری امور به مردم