مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:152021-05-25حوادث

دستگیری 9 شکارچی در آبشار مجن شاهرود/ 3 گوسفند وحشی شکار شد


رییس اداره محیط زیست شاهرود از حضور و دستگیری 9 شکارچی در منطقه آبشار تنگه تاریک مجن شاهرود خبر داد و گفت: این افراد سه رأس گوسفند وحشی را شکار کردند.

- علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه برحسب گزارش واصله و در پی گشت، کنترل و پایش یگان حفاظت محیط زیست شاهرود در منطقه تنگه تاریک آبشار مجن مأموران متوجه حضور شکارچیان می شوند، ابراز داشت: یگان حفاظت در وهله نخست دیدند که یک گروه از شکارچیان غارتگر شامل 9 نفر در محل اغلی آتش کرده بودند.

وی ضمن بیان اینکه این افراد مشغول پوست کردن لاشه سه رأس گوسفند وحشی شکار شده بودند، افزود: از این گروه یک و دو نفر آن ها مشغول قلیان کشیدن و یکی از آن ها نیز خواب بود لذا مأموران موفق به نزدیک شدن تا فاصله 20 متری شدند.

رییس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه مأموران توانستند از پوست و خورد کردن گوشت ها و دیگر حرکات و حرف های شکارچیان فیلم برداری و عکس تهیه کنند، ابراز داشت: مأموران موفق شدند همگی آن ها را دستگیر و به اداره محیط زیست شاهرود انتقال دهند.

قربانلو ضمن بیان اینکه بعد از تنظیم صورت جلسات تخلف و مشاهدات مأموران و هماهنگی با قاضی دادگاه بسطام متخلفان تحویل نیروی انتظامی بسطام شدند، تصریح کرد: از طبق قانون شکار و صید علاوه بر جریمه ضرر زیان وارده به محیط زیست متخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 شکارچی در آبشار مجن شاهرود/ 3 گوسفند وحشی شکار شد

دستگیری 9 شکارچی در آبشار مجن شاهرود/ 3 گوسفند وحشی شکار شد